گزارش نمایشگاه آب و فاضلاب سیزدهم

گزارش نمایشگاه آب و فاضلاب سیزدهم

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور ۳۶۳ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۲۴ الی ۲۷ مهر ماه ۹۶ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، درسیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ۲۵۸ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت خارجی حضور داشتند و شرکت کنندگان خارجی این نمایشگاه از ۲۰ کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، آلمان، آذربایجان، مجارستان، چین، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، کره جنوبی، هندوستان، سوئیس، اتریش، انگلستان، سوئد، ژاپن، کانادا، بلژیک، ایسلند و جمهوری چک بودند.

در این نمایشگاه، کشورهای چین و آلمان و ترکیه به صورت پاویون کشوری در نمایشگاه حضور پر رنگ‌تری از سایر شرکت کنندگان دارند؛ علاوه بر حضور شرکت‌های فعال در بخش صنعت آب، و تاسیسات آب و فاضلاب، تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد و انجمن‌های مرتبط نیز در نمایشگاه حضور داشتند.

در این نمایشگاه که به مدت چهار روز در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع برگزار شد ، انواع لوله و اتصالات پلیمری و فلزی، تصفیه و فیلتراسیون، سامانه‌های آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سامانه‌های ابزار دقیق، سامانه‌های اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و آخرین فناوری‌ها و تولیدات و تجهیزات آب و فاضلاب در معرض نمایش عمومی قرار گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 × دو =